Kändis-diss

Ända sen jag börja på gretas i mars har dem spelat "stay the night" och lite andra Alcaar låtar. Igår stod helt plötsligt sångaren själv Andreas Lundstedth framför baren o skriker på hjälp.

Sjukt kul, han va där med sin pojkvänn. Dem såg ut at ha riktigt kul, fulla var dem oxå!
Enligt Dj.n så hade dem lite för kul på dansgolvet på övervåningen :S haha.

Andreas dissade iaf mig. För när han kom fram till baren så ropade han. JAg var upptagen med en annan beställning, så det blev marcel som fick gå dit.
Sen när han kom nästa gång så va både jag o Marcel lediga. Då fick andras välja själv, då tog han Marcel igen :O fatta hur dissad jag kände mig. HAHA, Marcel visste inte ens vad han hette XD



=/ Kunde varit jag.

HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akta dig för honom han har HIV

2009-08-16 @ 23:54:35
Postat av: Björn

hmm... väldigt moget av föregående :/ det smittar ju inte via kroppskontakt på det sättet XO

2009-08-17 @ 00:17:57
URL: http://lifeofbjoern.blogg.se/
Postat av: Sara

Är Marcel homosexuell ?

2009-08-17 @ 01:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0