Lördag STHLM

Efter jobbet i fredags på gretas kom jag hem kl 5. Gick upp kl 11 för att jobba på donken. Slutade kl 15 där.. Tåget till sthlm gick kl 16.02. STRESS. men det gick bra...

När vi va uppe i sthlm hade jag o sebbe redan börjat dricka!
Vi träffade Daniel och Olivia och förfestade på dreas hotellrum ett tag.

Så såg vi ut ;) haha


Sen blev det ut på Libera eftersom det var för lång kö dit vi hade tänkt gå.
Men det var riktigt kul, måste varit över 2000 pers där! Varmt som fan oxå!
Träffade många roliga o snygga människor!

Kl 6 drog jag o sebbe till vårt hotell!

Kommentarer
Postat av: eeemiil@bdb

haha, fan va du ligger i å jobbar då ;)

2009-08-03 @ 22:41:26
Postat av: H

stylebyh.blogg.se

2009-08-05 @ 00:15:16
Postat av: josefin

får jag fråga dig en sack är du bög eller vadå..liksom många säger att du gillar bådde killar och tjejer men jag vill ta reda på det sj? förlåt om jag har går för långt då jag vill bara veta efter som jag tyckre att du är skit söt..och du ska ej bryr dig om vad folk säger

2009-11-04 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0