MUsik

Har hört att många var besvikna på madonna-konserten. Läste om den i GP och omdömmet blev bara godkänt.
Jag åkte förbi med bilen i söndags, såg ut och vra riktigt bra stämmning. Men var det verkligen bara en OK konsert?! (ni som var där)



Såg att hon inte spelade så många gammla låtar =/ som typ Like a Virgin och papa do't preach.
 
Mina favoriter är iaf:
1. Like a virgin
2. American LIfe
3. Die Another day


Måste också skriva att Milow - Ayo technology är RIKTIGT uttjatad. Mår dåligt varje gång jag hör låten.
Tyckte Justin och 50 cent version redan var jätteuttjatad. Nu kom en ny version, som var ok de första gångerna man hörde den. Men för fan, mina öron blöder när jag hör den.

Här är en rikigt skön låt! HAHA
Älska refrängen
 

Kommentarer
Postat av: Rickard

Tro inte allt du läser i tidningarna på tv mm!



Konserten var grym! Helt galet bra!

Stämmingen var på topp och Madonna ägde stort!

Punkt slut!

2009-08-10 @ 22:32:35
URL: http://rickeofmq.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Men konserten Ägde ju,de är ju bara tidningarna som skriver att dem var besvikna.Men jag följde en på expressen.se som bloggade under konserten och han sa att konserten var skit bra och många andra, så tidningarna hittar på som vanligt.

2009-08-10 @ 23:14:00
Postat av: Håkan

Det var fantastiskt. Madonna och dansarna gav ALLT de hade

2009-08-11 @ 01:17:40
Postat av: Anonymous

Din mamma ville inte ha dig och din pappa gjorde dig till en bög...

2009-08-11 @ 02:11:21
Postat av: ante

Anonymous, sluta komentera anonymt så jävla fegt.

2009-08-11 @ 02:57:18
Postat av: Philip

Både DN och SvD gav bra betyg och jag tyckte verkligen konserten ägde! Sen att Aftonbladets och GPs recensenter inte gillar Madonna som person är en annan femma. Men som sagt, hon ÄGDE, verkligen! :)

2009-08-11 @ 17:55:04
Postat av: Anonym

min syn på fjortisar



www.emoofsweden.blogg.se

www.emoofsweden.blogg.se

www.emoofsweden.blogg.se

www.emoofsweden.blogg.se

www.emoofsweden.blogg.se

2009-08-13 @ 13:21:48
URL: http://emoofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0