Sista dagen på Mc Donalds


Jag köpte fransk Chokladtårta, den var supergod=)


Jocke och Raman!


Jag och Raman :D

okej då får jag utvärdera detta jobbet då.
Jag jobbade bara på Mc donalds i 2,5 månad, men det var skönt med extra pengar!

Jag rekomenderar faktist att jobba på Mc donalds. Kan man få ett annat jobb som är mindre stressigt o bättre betalt, så tar man ju det.
Men jag tycker man lär sig väldigt bra saker på Mc donalds. Te.x. Diciplin, kassavana och renlighet.
Kassavana är alltid bra att ha ed sig i framtiden. Diciplinerad måste man altid vara när man jobbar, och det lär man sig verkligen på Mc donalds.
Sen med renlighet tänkte jag att vi städar ju som fan när vi stänger för dagen. Det är bra att lära sig tills man flyttar hemmifrån t.ex.(A) haha. Lixom att ha rutiner för vart o när man ska städa.

Sen är det nästan alltid så att efter du jobbat på Mc donalds kan du inte få ett "värre" jobb. Det är ju positivt.
Så sök till Mc donalds om du är arbetslös ;)

Kommentarer
Postat av: Omg

såå söööt! :O

2009-08-24 @ 11:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0