För kallt för utgång

Idag ska jag sitta hemma och mögla! Nej då... Men jag tycker det är sjukt kallt ute, så känner inte alls för att dra iväg nånstans eller ut o festa!

Är hemma istället, klär julgranen, lyssnar på julmusik och äter choklad :D


Action under julgransklädningen ^^
Min minsta lillebror som gör den vackra minen fick sina första betyg idag.
Han är tydligen sjukt mkt bättre än både mig och Rasmus... Tror han fick 8 MVG :O DUKTIG



Resultatet!
Synd att pappa inte hitta en högre gran bara! Vi har ju 5 meter i tak där granen står.
Men tydligen sjukt svårt att hitta en gran som är över 210 cm =/

Kommentarer
Postat av: jenny

granen är nog 210cm hög ;P

2009-12-18 @ 23:11:09
Postat av: Anonym

NU ÄR DIN BLOGG SKITSNYGG :)

2009-12-18 @ 23:23:06
Postat av: Anonym

haha kanske ska lära dina brorsor och fixa frillan kanske?!

2009-12-19 @ 00:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0