Robin-of-Sweden årskrönika

Japp, då var det dags att sammanfatta år 2009! Kommenterar året månad för månad plus lite bilder.

Januari:
Denna måndaden skaffar jag körkort! Sjukt skönt.. Helt nytt år med helt nya möjligheter!
Bästa festen denna månaden var helt klart när Therese fyllde 18. Härlig kväll!

(Klicka på bilderna för att få dom större)

Februari:
Månaden då melodifestivalen drar igång, vilket innebär roliga förfester!
Men jag kunde inte direkt spendera så mycket pengar! Arbetslös sen januari!


Mars:
Jadu.. Fortfarande melodifestival fester. Adriano fyllde 18, jag blev sjukt full =/
Sedan åkte vi (familjen) till åre! Alltid kul att åka skidor.


April:
Äntligen får man jobb! Efter ett arbetslöst år! Jag får jobb på Gretas! Bartender=) Wii drömyrket ju!
Fast den visionen kanske har ändrats lite! Men vet att det är mångas dröm...
Men detta innebar mindre festande =/ Men mer pengar!


Maj:
Jag, Adri, Elin, Sebbe och fadde åker till Danmark (mallorca) haha sjukt rolig resa!
Jag fyller 20 och har en skön fest med utgång! Systemet hela sommaren <3


Juni:
Här börjar jag jobba på ett till jobb! Nämligen Mc donalds! NICE! Eller inte, fick stå och steka hamburgare medas folk såg på stranden och solade =(
Men fick lära känna sköna människor och fick fler egenskaper! haha.
Några dagar på stranden hann man med!


Juli:
Säger bara KÖPENHAMN-STHLM-BRITNEY-GAGA
Först drog vi till Köpenhamn och såg britney! Galen utgång på kvällen, festade till 8 på morgonen!
Sedan drog vi till sthlm 2 dagar senare och såg britney igen, på VIP-platser precis vid scenkanten ^^

Sedan i slutet av månaden åkta jag o sebbe till Pride! Festade, och sedan såg Lady Gaga PÅ grönan! HUR BÄST är inte hon?!

Ser ni mig i vitt?! Höger om Brittan                                                  Gaga <3

Augusti:
Jag avslutar mitt jobb på Mc Donalds! Eftersom jag kommit in på En utbildning på Göteborgs universitet^^
På den utbildningen lagas det massa mat:O vilket jag inet trodde, men det är kul! Vi lär oss bara grunderna som behövs för att kunna driva en restaurang.


September:
Massa festande med mina nya klasskompisar! Nollning! Även poolparty med andra vänner ^^


Oktober:
Felizia fyllde år! Vi firade det i sthlm med en sjukt rolig helg!
Älskar att festa i STHLM <3
Jag klädde ut mig till djävul på halloween ch jobbade med det.


November:
Bästa dejten på året!


December:
Julen är ju typ årets höjdpunkt och den var mysig som vanligt! Kall månad! Man längtar verkligen till värmen!
Nyårskvällen lär bli underbar!



2009 har varit sjukt braaa <3
Tack alla som medverkat och gjort detta året! PUSS


Kommentarer
Postat av: Sofie

vilket minne du har då x)

2009-12-30 @ 23:33:37
URL: http://ssofieellinorolsson.blogg.se/
Postat av: Therése

Du har rätt om januari iallafall Robin, det var väldigt roligt måste jag säga! :D

2009-12-31 @ 00:13:52
URL: http://terranwallhult.blogg.se/
Postat av: Patrik

du glömde att ja kom in i ditt liv :O

liiite besviken!

2009-12-31 @ 02:38:58
Postat av: Fredrik

Varsågod om jag var till hjälp xD

2010-01-07 @ 15:59:02
URL: http://fredrikhadders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0