Waterpipe

Igår jag jag på förfest hos Venera! Riktigt kul.. 6 personer ifrån klassen var där och några fler!
Spotify är så bäst på fest, men kan verkligen sätta på vilken låt som hellst :D haha.


Vattenpipa med äppelsmak! Det var sjukt gott. Jag gillar verkligen inte att röka, tycker det är äkligt!
Men vattenpipa var riktigt gott! Måste göras om..
(Jag o Fredrik på bild)


Venera till höger som hade förfesten! Vi dansa som galningar på klubben sen! ;)


Smoke;)


HAHA klockan är 04.20... Kul att komma hem packad. Försöker va så tyst jag kan för att inte väcka familjen.
Brukar lyckas, men gick nog inte så bra igår :O haha.


Kommentarer
Postat av: A

Varför håller du dig i skrevet?

2009-12-06 @ 16:59:48
Postat av: annne

alltså seriöst ?

det är olagligt att va så snygg som du är ;o

sluuuuta va så jävla snygg ! ;D

2009-12-06 @ 17:00:27
URL: http://ann-louiisehjorth.devote.se
Postat av: B

vrf nyper du dig i skrevet?

2009-12-06 @ 17:14:52
Postat av: Jag vill ha dig i mig. Typ. :D

2009-12-07 @ 10:34:31
Postat av: Matte

Tjaa partypojken ;)



En undran bara...du som kan lite med drinkar osv.



Är party på lördag och det blir ju alltid typ mest öl, cider, tequila och sånt när man är hemma (Hos oss i alla fall) när alla har med sig eget. Sen är mitt gäng mkt för Vodka Red Bull just nu.



Tänkte kolla om du inte har några andra roliga tips?

Tänkte som typ VRB, som är lätt att mixa. Orkar inte hålla på att skikta massa ingredienser och så hit och dit utan vill bara blanda snabbt och dricka sen :D ha,ha



Grym blogg!

2009-12-07 @ 16:55:02
Postat av: Fredrik

Mmmmm, vilken bra kväll det blev ändå :) <3

2009-12-07 @ 18:46:16
URL: http://fredrikhadders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0