Jag är smart

Haha, för några dager sedan gick jag och tänkte på att man borde skaffa en hemsida där man kan ha koll på alla sina olika communitys. Eftersom det finns så många, jag tror jag är medlem i över 15 st :O

Då skulle det vara bra om man hade en sida där man hade koll på alla sina communitys... Vad ser jag då!?
Jo det finns en sådan sida, det visste jag inte ens om. Tänk om jag hade kommit på det tidigare (A)




Sen när "jagboken" på bdb skapades så hade jag med tänk att det skulle vara en bra grej (innan den skapades)

Jag är fan smart... nästa gång jag kommer på nått ska jag va först(A) haha


Kommentarer
Postat av: Linkan

Hihi, gud vad du ska vara smart:)<3

2009-02-18 @ 16:57:58
Postat av: Therese

hej, här är jag igen. ;) TessanSessan på både bdb och modelljakten :P Du är riktigt fin.

2009-02-18 @ 19:07:33
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0