Lördag - Firande av Sebbe



Sebbe hade städat och gjort jättefint hemm hos sig.
Vi blev väldigt många på förfesten. Vi var runt 15 pers
 
Det fanns mycket dricka, jag fattar inte hur 3 vodkaflaskor tog slut så fort?! Det var ju mina och Sebbes, men folk gick väl och tog. haha. Skit samma. Kvällen var kul om man bortser ifrån en incident.

Melodifestivalen kollade vi självklart på, även om jag inte kom ihåg så mycket. Huvudsaken var att Alcazar gick vidare.
Lyssnat på Emilias låt idag och den var helt okej!



På krogen var det fullt med folk och alla ville bjuda mig ?! why? haha.

Jag tog bussen vid halv fyra.. Efter att jag går av bussen har jag ca 10-15 min att gå. Jag lysssnade på min ipod och dansade hem ist för att gå. Helt sjukt. trodde att lycktstolpparna var strippstänger. haha.




Idag har jag inte mått så bra, inte för jag jag är bakis, utan är lite nere.
My life falling apart.

Kommentarer
Postat av: Kristian

"Allways look on the bright side of life."

2009-02-10 @ 08:57:55
URL: http://mrkristian.blogg.se/
Postat av: Granli

: )) Mihi

2009-02-18 @ 15:41:30
Postat av: mitchilin.blogg.se

Jag och pappa skrev en låt till 2010 men hann inte skicka in den:/

Ska kanske vara med nästa gång:)

2010-01-11 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0