Filmkväll.

Igår var jag hemma hos Sebbefilmkväll.
Skulle först bara vara jag och han, sen tjata vi dit Anita också.
Sedan ringde Elin och ville träffa mig, så hon följde med till Sebbe.
Jesper träffade jag på gymmet och frågade om han ville hänga på, det vill han.
Sedan när jag träffar Sebbe så är Marcel med honom. ohh, då är vi heltplötsligt 6 st. Sen ringen Johanna till Elin, så var vi 7 st.

Tidigare på dagen hade jag hittat en 500-lapp på makren. Jag kunde ju inte bara låtit den ligga där o frysa, så jag stoppade den i min varma ficka!
Jag bjöd alla på chips o godis eftersom jag blev så rik helt plötsligt.

Vi hyrde två filmer; Fool's Gold och nån dålig skräckis som hadlade om en psykiststörd kille som släpptes ut ur ett mentalsjukhus.
Men Fool's Gold var en bra och rolig film. (rekomenderas att laddas ner, lagligt) hahah.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Filmkvällen va mys:)! Synd bara att serb och Elin valde den dåliga skräckfilmen som va den sämsta film ja sett xD! Men den andra va ju bra iaf:D!



puss bejbi<3

2009-01-26 @ 13:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0