Britney Spears / Köpenhamn 11/7

När vi kom fram så fanns det ingen plats på det vandrar hemmet som Anders, Kim och Mats skulle bo på.
Men han i receptionen sa att han kunde fixa två sängar i källaren!
Så här är en bild på mig och Elin i våran källarsvit!
SKABB! På tisdagar var detta orgasmarummet :S Stod det på ett schema!


Här Köar vi utanför Parken!


När vi kom in 2 timmar innan konserten började så fick vi se Britney på 1 meters avstånd.


Vi stod längs fram såklart!


Jag tycker konserten var riktigt bra, dansarna och temat var sjukt härfigt!
Det som var negativt var att hon pratade inte så mycket! Man vill ju att det bra bli lite personligt!
Hon sa bara några meningar. Typ hello Denmark. How are u?


Dålig kvalite på videon, min mobil jag filmade med! haha.

Sen drog vi till Be Proud och festade!
10 shotar var, sen massa dans!


Jag, Anders och Kim


Efter 2 timmars sömn ser vi ut såhär... Vi skulle gå på stan till kl 19... 9 timmar jättebakis och jättetrötta. Fy fan alltså.

Kommentarer
Postat av: davidsundgren

haha nice! ;)

2009-07-13 @ 20:14:42
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0