Skönt att jobba när det regnar

Man mår faktist lite bra när man jobbar och ser hur mkt det regnar ute! Då slipper man känna att man kastar bort massa tid på att jobba ;)


Måste berätta hur hård min chef är!
Han säger till om allt. Här är några saker han sagt till mig:
"Soppa golvet innan du går och hämtar dricka" (finns massa saker att göra hela tiden)
"Du får inte krydda så, du måste krydda på en hamburgare i taget"
"Stå inte där, hjälp han brevid dig" (Jag stod och väntade på att hamburgarna skulle bli klara i grillen, typ 10 sek kvar)



Men det är bra att han är hård. Men lite jobbigt när man är stressad hela tiden och han bara letar fel!
That's life.
Ska ändå börja plugga i höst, mer om det senare!
STHLM imon också! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh berätta hur det gick när du träffade ditt ex!!:) (A)

2009-07-31 @ 20:07:58
Postat av: Robert

Jag hatar att jobba när min chef bara står där och klagar över allt som jag gör! Allting måste alltid bli bättre :/. Skönt att höra att du tänker plugga. Jag pluggar Biologi vid universitet och det är skitroligt, man festar varje kväll :P.

2009-07-31 @ 22:27:49
Postat av: joey

skaru till stlm?!!?!?ses vi elr?! ska nämnligen också dit! :P:P:P <3

2009-08-01 @ 00:27:18
Postat av: TobE

vad ska du plugga?

2009-08-01 @ 01:23:50
URL: http://tobehenriksson.blogspot.com/
Postat av: Angelica O.o again 8'D

Heeeeeeeejj (igen O.o)

Men, guuuuud va najjs, STHLM 8'D

Håller med om regn saksaken xD

Och ishh jag hade klippt till chefen, men de äe bara jag :P lr int xD men typ, vad ska man göra? de är ju svårt :'P haha,men hoppas du berättar mer om träffen med ditt ex :) skulle va kul att höra :'D Kollar in bloggen senare :D Kram kram så länge 8'D

2009-08-02 @ 10:40:04
Postat av: julia :)

visst var du på grönan idag och såg på lady gaga? ;D

2009-08-03 @ 04:05:17
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Postat av: jennifer

helt lyrisk ! såg dig på grönan igår ! shit du var ju till och med finare i verkligheten än på bild :O omg !

2009-08-03 @ 14:05:11
Postat av: Anonym

2009-08-03 @ 14:32:08
Postat av: H

Dålig uppdatering nu det senaste? Gick det kanske inte så bra med ditt ex?



Spana in min blogg stylebyh.blogg.se

2009-08-03 @ 14:33:04
URL: http://stylebyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0