Skärgårdsfest

Igår åkte jag ut med Björn, Adriano, Nicke och Sebbe till skärgården.
Det regnade med vad gjorde det när swimmingpoolen var uppvärmd till 34 c.
Det var till och med tak på poolen ;) Blev ganska hett där inne. haha!

Men det var allafall väldigt trevligt, vi grillade, drack och badade! Inte varje dag man festar i en 6 miljonersvilla utan möbler;)

I stan köpte jag en skitsnygg T-shirt!
Precis innan det kom de fram 4 tjejer och ville ta kort på mig. HAHA, jag dog... Alla på stan som kollade trodde väl jag var kändis eller nått. Aja.. haha.

Köpt på Zara i Göteborg
259 kr


I vi åkte bentley ifrån stan till skärgården. Den var väldigt fin :)



Kommentar till alla kommentarer på mitt förra inlägg:
Jag vill inte starta någon debatt, för har disskuterat detta ämnet 1000 ggr.
Men som jag brukar säga till alla som är emot t.ex. Gay par som adopterar: Vad är bäst för ett barn, Att växa upp med två snälla pappor i Sverige eller att gå på gatorna i bankok utan föräldrar och utan mat?!

Kommentarer
Postat av: Yazzie

Hejzan, jag är en rätt ny tjej som fann dig på lunar av att jag inte hade ngt att göra ... vill bara säga att du e en av få killar som verkligen e filosofisk. Såna behövs. O såklart gay killar ska få barn, du sade så bra så, kärlek av två killar än ingeting...jag själv känner gay killar som funderar i samma banor som dig...aaw vad snäll kompis som ställer upp o vara surrgomamma (stavades det så) ? haha.. nåja jag kommer följa din blogg när jag kan för du e en positiv kille . Ha det fint! =)

2009-06-12 @ 16:06:20
URL: http://www.nogg.se/BeautyNight
Postat av: Anonym

asså vfr jämnföra nåra gay som jättebra och sen heterosar jättedåliga? finns väll fan inget som kan garantera bra föräldrarskap! om ngn är hetero elr inte spelar ingen roll. varenda gay o varenda hetero har sina egna egenskaper till kärlek o beteende till ett barn!

2009-06-12 @ 16:09:58
Postat av: Anonym

helt rätt robin om barn ;)

2009-06-12 @ 16:43:19
URL: http://handreasson.blogg.se/
Postat av: Henrik Andersson

bra kommentar där ! ^^ blev fan glad när jag läste. Helt klart bättre me gaypappor än typ vara gatubarn vi e fan världsräddare ;d hahaha

2009-06-12 @ 17:06:50
URL: http://sunshineboy.blogg.se/
Postat av: Leonard Camitz

Låter kul:D Jag håller med dig i den frågan om adoption.

2009-06-12 @ 17:40:09
URL: http://LeonardCamitz.blogg.se.
Postat av: Sandra

förstår tjejerna som ville fotta dig :) vem skulle int vilja de ? snygg t-shirt mä ...

2009-06-12 @ 17:48:22
Postat av: ...

hahahha hej (: det är vi som ville ha kort på dig :P det va oxå vi som ville ha ditt nr men som inte vågade gå fram till dig xD :p hahaha (:

2009-06-13 @ 01:01:00
Postat av: handendära'

Stil och bra åsikter om saker! Är med till fullo på alla dina frågor,. allt från adoption till smink osv! Kör på! =)

2009-06-13 @ 12:42:06
URL: http://charliegoeswild.blogg.se/
Postat av: n'

asbra blogg ! =D

2009-06-14 @ 17:06:12
URL: http://jagheternatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0