Bilresa & Skidspelen I falun

Jag somnade klockan halv tre natten till idag, så är det någon som ringer och väcker mig kl 3.
Men men, jag somnar om igen. Kl 6 väcker pappa mig! 3 timmars sömn. usch.
Vi satte oss i bilen och började åka emot Borlänge.
Vi lyssnade på Melodikrysset, jag hjälpte till med typ 4 rader! haha. Vi klarade iallafall hela melodikrysset ^^

Sedan klockan 13 var vi framme i Falun.
Där kollade vi på skidåkning!

Här är ett klipp på Gunde när han hejar på en svensk åkare! Tänker alltid på fångarna på fortet när jag hör gunde :P



(jag som filmar, i slutet försökte jag få med Kungen i bild, men han syns inte =/)

 KUNGEN va där^^

 Fint väder var det med!

Nu sitter jag på ett hotell i Borlänge, ska dra till en resturang och äta mat och kolla på Hockey!
Heja Frölunda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena cool blogg du har!Heter Sofia;) en kompis tipsade mig om din blogg

Vad roligt att kolla på skidor men det är så mycket roligare och åka själv haha!Är du bra ?

2009-03-22 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0