Första dagen i backarna

Det va 2 år sedan jag åkte skidor sist, men mitt första åk gick skit bra! Känndes helt natrulrigt liksom.
Vädret idag var inte jättebra, det snöande en del. Fast solen kom fram ibland. Imon ska det vara strålande sol.

Känns lite surt att åka upp hit till snön och kylan när det var vår nere i gbg. Men såg att det skulle bli nollgradigt nere i gbg. HAHA !

När jag kom tillbaka till stugan idag så bastde jag! Ensam. Någon som vill joina nästa gång?


Våran fina bastu. haha

Kommentarer
Postat av: Daniel K

hahah jaa visst är vi ;D

2009-03-23 @ 20:42:45
URL: http://danielmk.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Härligt med snö :D HÖR AV DIG .

2009-03-24 @ 10:38:17
Postat av: milla

du kan ju komma och basta hos mig istället, jag har bastu hemma ;D

2009-03-24 @ 15:41:40
URL: http://millasvensson.blogg.se/
Postat av: Jag

Du frågade ju aldrig om man ville följa med ;)

2009-03-25 @ 13:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0