Ge mig T-shirt väder.












Längar tills man kan gå ute i T-shirt! Tänk det kanske bara dröjer 1,5 månad till man kan göra det!
Jag har betsämmt mig för att bli blond till sommaren. Iallafall mycket blonda slingor.
Sen tycker jag det är jävligt svårt med svarta kläder till blont hår! Denna WESC t-shirten kanske jag borde köpa?!
Sedan ett par baggiga chinos till det! Sen mina svarta PUMA skor. åhh, då är jag redo att glida i stan.

Brillor då, det måset jag ju ha! Har sett ett par skitsnygga på Åhléns, kanske köper dem imorgon?! skulle va synd om dem tar slut :)

Kommentarer
Postat av: westman

nice :).. jag har funderat på t-shirten länge nu. vart har du hittat byxorna :)?

2009-03-09 @ 23:36:36
URL: http://westmansmode.blogg.se/
Postat av: pengu1n

haha, så efter, du är som alla fjortonåriga småkillar! dessutom heter det wesc(we are the Superlative Conspiracy) haha och sedan slinga håret, skit i de, raka huvudet eller korta ner det.



Hoppas inte denna blogg är seriös(om det nu finns någon som är det)för i sådana fall skämmer du ut dig totalt.

2009-03-10 @ 01:41:24
Postat av: Kristian

pengu1n verkar kanske lite bitter och överseriös?



Kör på Robin...

2009-03-10 @ 11:33:09
URL: http://mrkristian.blogg.se/
Postat av: Robin

pengu1n... jag passar inte i kort hår, så jag tänker inte raka! varför läser du och bryr dig om jag är så himla töntig?! haha.

och nej, bloggen är inte jätteseriös, men du verkar va ganska seriös. stackare :P

2009-03-10 @ 13:00:04
URL: http://robinofsweden.blogg.se/
Postat av: emma

sån där tröja har jag :)

2009-03-10 @ 16:19:03
Postat av: Krille.N

Verkar riktigt soft! =]

Självklart skall du köpa t-shirten. Har en likadan bara att den är vit.

2009-03-10 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0