Ge mig värme

Jag älskar när sommarkänslorna börjar komma fram! Idag gick jag ut på verandan i badbyxor och t-shirt (utan att frysa ihjäl) alltid en början. Man mår så mycket bättre på sommaren, varför är det så?

Bilder ifrån förra sommaren

Skönt att gå med uppvikta jeans!


Skönt att kolla sig i spegeln och se hur brun man blivit!


Idag gick jag in på försäkringskassans hemsida och såg att jag kunde få "utvecklingsersättning" som det heter. Eftersom jag inet har något jobb just nu. Kan faktist få 2700 kr i månaden. Varför har jag inte sett det tidigare?
Och varför tipsar inte arbetsförmedlingen om det? aja, de ända som krävdes var att  * man var mellan 18-25
* hade gått ur gymansiet * jobbat tidigare.

Så det var ju positivt! Men jag ska ha jobb innan sommaren! sen rullar livet på, mkt träning...
Frölunda vann idag igen med 5-1 <3


Kommentarer
Postat av: Kristian

FAN snöar idag igen.

2009-03-12 @ 12:59:48
URL: http://mrkristian.blogg.se/
Postat av: sMaRt KiLlE

för att solljus ger kroppen vitaminer som vi mår bra av, tihi

2009-03-12 @ 15:22:44
Postat av: ellen

frölunda <3

2009-03-13 @ 23:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0