I morgon...

Är det 18-års fest hos Adriano, ska bli riktigt kul. Det är ju final i Melodifestivalen också.
Tror det blir riktigt spännande. Många låtar som är bra.
Mina favoriter är Alcazar, EMD och Marlena Ernman.
Men jag tycker inte Marlenas låt håller live, men orginalet är riktigt grymt!
EMD är riktigt bra och jag tror den kan gå långt i Europa, men man tröttnar på den ganska så fort.
Så jag ser hellst att Alcazar vinner hela skiten! haha. Ska iallafall rösta på dem! Hoppas ni med gör det!
 



Kanske kommer lite bilder ifrån festen imorgon. ha det! :)

Kommentarer
Postat av: JS

Alcazar är bäst :D

2009-03-14 @ 03:26:47
Postat av: Andreas

Låten var sjukt grym! Det var många som var bra, men alcazar fick min röst.. :D

2009-03-16 @ 22:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0