Seriöst

Ok, då va alla 11 låtar klara för Melodifestivalfinalen. Synd att inte LiIlly o Susie gick till final i lördags.
Velvet - the Queen är en till låt som borde vara i final. Men iallafall så läste jag i Aftonbladet där det stod

"När över 58 700 personer har röstat fram sin favorit i Globen så leder sångerskan med sina drygt 20 procent. Två ligger Måns Zelmerlöw med dryga 12 procent.

Och det verkar vara sångerskans framförande som fått stora delar av svenska folket på fall. "

Seriöst. Hon har överlägset mest röster på den opinionsmätningen... Hur kan det va stämma?! Låter är ju inte alls bra =S
Caroline Af Ugglas är alltså favorit till att vinna. Helt sjukt. aja...

Mina favoriter är iallafall Alcazar och EMD. Två bra låtar=)

                            

Denna veckan ska jag bara träna vara med vänner och söka jobb. peace out

Kommentarer
Postat av: Madde

Kommentar: Jag fattar inte grejen med att hon går vidare och att typ halva sverige gillar henne/låten :S ?!?! PLZ explain...

2009-03-09 @ 12:58:41
URL: http://missgirlnextdooor.blogg.se/
Postat av: therese

seriöst.. hon suger :S fattar inte hur svenska folket kan rösta fram henne.

2009-03-09 @ 16:09:13
URL: http://ttessaan.blogg.se/
Postat av: HannaH

asså seriöst, om hon vinner och ska representera sverige flyttar jag till spanien! :O

2009-03-10 @ 07:23:36
URL: http://hannahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0