Varför började jag inte med té tidigare?

Eftersom jag inte dricker kaffe så borde jag drick istället, det är ju gott!

Efter att ha kollat på typ 5 avsnitt av "du är vad du äter" uppe i Åre så såg jag att Anna Skiper alltid rekomenderade Grönt Té. Så det köpte jag igår. Det var ju gott!


Grönt Té innerhåller rikliga mängder nyttiga antioxidanter och en mindre mängd vitaminer och mineraler.

I grönt te finns en stor mängd polyfenoler som är antioxiderande ämnen. Dessa tros kunna skydda kroppens celler och DNA mot de fria radikaler som kan orsaka cellskador, celldöd, åldrande och åldersrelaterade sjukdomar.

Varför började man inte med Té tidigare? haha. Låter ju skit bra för kroppen!!! =)


Kommentarer
Postat av: markyparky

sån tönt du är ;)

2009-03-31 @ 20:28:12
URL: http://marky.blogg.se/
Postat av: noel.

haha. de e bra robin! själv dricker jag 3 koppar om dagen. ;D

2009-04-01 @ 12:49:56
Postat av: Kristian

Ett bra grönt té som jag dricker hela tiden är "ingefära och citron" från friggs.

Ska visst vara bra för förbränningen och sånt men du har ju inga problem med det verkar det som :P haha

2009-04-01 @ 13:19:24
URL: http://mrkristian.blogg.se/
Postat av: joline

tröjan du har på vänstra bilden i hörnet längst upp på headern är snygg :D sån vill jag ha :D

2009-04-01 @ 19:49:52
URL: http://joolinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

de e kul me té. synd bara att de inte e bra för tänderna...

2009-04-01 @ 20:09:28
Postat av: Anonym

te är så gott:D:D

och du är snygg!

2009-04-01 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0