Helgens sammanfattning

Har inte haft tid att skriva i bloggen typ...
I lördags hade jag massa vänner hemma hos mig för att fria min födelsedag:)
Runt 15 personer, helt lagom. Det var jätteroligt.
Jag hade tacopaj till huvudrätt och kladdkaka m hallon o grädde till efterrätt. Självklart massa alkohol på det.


Detta hade jag på mig... Älskar min blåa skjorta ifrån BZR.. Men lite tråkigt att jag bara har en skjorta jag gillar. får köpa in fler i sommar!

Fick en fin silverkejda av Anita...
Sen fick jag vitt vin, rött vin, Champange, Choklad, Jättefint ljus, En Bok (haha), Solpuder, Pikè, en påse med olika spritdrycker och fina vykort (ett va de största jag sett i mitt liv) haha.

Vi drog senare in till stan och hade jättekul! Tack alla för uppvaktningen <3

På söndagen sov jag till två. Min släkt kom hem till mig kl fyra! Massa småbarn, men det är alltid kul :)
Jag ville vara extra stilig så jag tog på min min kavaj (inte av mig). haha.


På kalaset fick jag massa pengar, blommor och ännu mer sprit :O

Såhär ser min bokhylla ut nu



puss

Kommentarer
Postat av: Elin!

Mitt vin är hos dig bih (A) Hahahah <3

2009-05-12 @ 13:49:39
URL: http://ejungnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0