Hunnit med mycket på en dag

Jag gick upp klockan 8 för att bege mig till Kungälv. Där skulle jag på nått jävla onödigt hormöte som arbetsförmedlingen startat.  Ska vara där 3 timmar varje dag 9-12. PALLA. Jag har snart två jobb lixom! Allt dessa möten handlar om är hur man hittar jobb typ.
Då kanske ni undrar varför jag inet bara skiter i det. Neh för jag måste gå dit för att få ersättningspengar denna månaden ut. Usch usch.

Men sedan åkte jag till gymmet och tränade. Sen åkte jag till Elin och kollade på American History X, skit bra film verkligen.
Efter det drog vi till stan och hade mc donalds pick-nik i gräset! haha
Sen hem till min kära data (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka jobb har du snart?



Du menar folkuniversitetet i K-älv eller hur?

Fick samma skit...

2009-05-25 @ 23:47:53
Postat av: ävelicious

snygg blogg :)

2009-05-26 @ 00:07:46
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Frank&Rémy

gbg bo?

2009-05-26 @ 15:02:25
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0