Slottskogen

Igår hade vi grillkväll i slottskogen. Det var jag, Anita, Elin, Anders, Kim och sen några jag aldrig träffat förr som typ hette Bea, Mats, Linda och Carro.
Jag och elin köpte färdiggrillad kyckling. haha! Med baguett och vitlökssmör. Det var gott ju!


Denna Cidern va god. Lime o Lakritssmak 7.0 %


Sedan spelade vi cub... Det blonda laget vann =/ jag va tyvärr inte med där. haha


Tillslut blev det kallt så vi gjorde en eld


Anders och Kim får ha det så kul i New York o Miami :)

Kommentarer
Postat av: Emmy^

naaw vad mysigt! det va ju ett tagsen man va i slottskogen nu ju ;)

2009-05-28 @ 14:28:39
Postat av: B A B Y B E L L E

haha nee (A) Dock så blev det sådär , haha låter lite lätt korkad i det seriösa inlägget med så ... men men .

Mys med slottskogen btw !

2009-05-28 @ 23:39:06
URL: http://belleofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kubb stavas det!

men du kommer undan med det för att du är så snygg

2009-05-29 @ 01:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0