Valborg

Dagens Outfit

T-shirt - H&M
Chinos - MQ
Brillor - Prestige

Idag till bringade jag Valborg med Sebbe och Adriano. Vi träffade Anita och Elin en snabbis också! Och lite annat folk man stötte på <3
Måste berätta en sak som hände, sebbe skulle in på systemet och köpa cider, jag följer med in. Men dum som jag är så har jag ju cider i min påse. Jag kom på det inne på systemet och vågade inte ta risken att bli misstänkt för snatteri, så jag ställde cidern på en hylla. Lite surt=( hehe.


Här sitter lille Adrian och äter. Vi käkade grillbuffé på Gamle Port. Det va mums.
På gamle port träffades faktist mina föräldrar, det är ju faktist ett uteställe också!
Så utan gamle port hade nog inte jag funnits. I LOVE U gamle port! :)


Sen kollade vi på kortegen som studenterna på chalmers årligen gör varje valborg!
Man kunde nästan tro det var prideparaden (om ni ser regnbågsfärgenra) haha.

Efter det jobbade jag till halv 4 :P men det va kul!

Hoppas ni hade en bra valborg oxå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt nice! ;)

2009-05-01 @ 14:15:56
Postat av: Elin snith.

nå tragiskt va söt!

2009-05-02 @ 19:31:32
URL: http://dumdoom.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Du är riktigt fin killen. Kanske sveriges snyggaste kille. Du måste vara stolt <3<3<3!!!!

2009-05-03 @ 05:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0