Långsam dag

Oh jag har varit så trött hela dagen. Sov bara 6 timmar efter in intensiv helg.. Åkte in till skolan o hade en reovisning som jag inte var ett dugg förberedd på! Men hade en powerpoint att gå efter iallafall!
Sen när jag kom hem så ville jag sova, men hatar o sova på dagen, så jag drog till gymmet.
Nu vill jag med sova, men måste se Paradise Hotel ju!



Fan jag vill ha ut höstnougat för den är bara stor och äcklig! Hatar choklad som smakar kaffe :O
Romrussin är inte så god heller.
Men just nu ligger ägglikör sist! HIHI.
1. Gräddnougat
2. Trllingnöt
3. Coccoskola

http://raddajulen.nu

Kommentarer
Postat av: D

Jag vill ju ha dig i en chokladbit gubben :)

2009-11-24 @ 00:12:02
Postat av: Emma

Haha nej fy fan vem var förbered liksom? Inte jag i alla fall. Men det spelar ingen roll, hon hatade oss ändå :D

2009-11-24 @ 15:49:04
URL: http://imaginaryland.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera mer

2009-11-24 @ 22:24:34
Postat av: mariella

dålit uppdatering senaste

2009-11-24 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0