Ny vecka

Känner att jag har massor att göra denna veckan. Tänkte skriva upp ett schema, men jag kan ju lika gärna göra det här på bloggen! Även om det finns några saker jag ska göra som jag inte tänker skriva här.

Måndag:
*Skolan 12.45- 14.15
*Sola
*Säga upp mitt gymkort i kungälv, eftersom jag bara tränar i Nödinge numera. Passar på att gymma där med.
*Plugga

Tisdag:
*Skolan 9-11.45
*Klippa mig
*Gymma
*Plugga

Onsdag:
*Skola: 12.45-15
*Shoppa eller fika?!
*Hjälpa Farmor med att ta kort o lägga in annonser på blocket.se

Torsdag:
*Gymma
*Sola
*Städa mitt rum

Fredag:
*MYSA

Lördag:
*Fest?!

Söndag:
*Slappa
*Plugga


Kommentarer
Postat av: nyfiken

vad e det du ska göra som du inte skriver här;) träffa ngn snygg kille :)?

2009-11-16 @ 00:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0