Soft kväll

Skön kväll på jobbet :) Lagom mycket att göra!
Det är så mysigt på gretas när dansgolvet förvandlas till ett ställe man sitter o pratar på ist för dansar ^^


Men va fan... Okej, Beyonce är en bra artist, aldrig varit min favorit, men hon är ok!
Men HALO eller ! Hur kan Halo bli årets låt? Jag tyckte den var bra 10 första gångerna, sen blev den tråkig.

Någon av er som tycker Halo är bästa låten 2009 ?

Pocker Face och When love takes over har jag lyssnat på hur mkt som hellst, fortfarande älskar jag dem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

halo e asbäst !

2009-11-06 @ 05:50:14
Postat av: dmartinsson

Håller med POKER FACE!

2009-11-06 @ 06:35:19
URL: http://hansomkanallt.blogg.se/
Postat av: Erik

Pokerface är ju lätt den bästa låten sett över hela 2009! Visserligen har den dött av nu under hösten, men under våren/sommaren var den verkligen nummer ett! Halo har ju "bara" varit poppis nu på slutet..

Nää, Lady Gaga for de win :)

2009-11-06 @ 21:10:58
Postat av: Anonym

a fy fan, har hatat den där jävla låten ända från början!! halo = bläää :p

2009-11-06 @ 21:24:49
Postat av: oscar

HALO FTW! Visserligen e Lady Gaga och Kelly Rowland bra men omg, Beyoncé är ju mkt bättre än dom sammanlagt! Halo FTW

2009-11-07 @ 18:28:43
URL: http://osco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0