Svar på Frågorna

Vad är din msn?
Det skriver jag inte här såklart?!

Tjo! såg att du gillade justin bieber. vad tycker du då om ryan sheckler? de är ändå ganska lika.
Ryan Sheckler är snygg! Han verkar vara en fin kille ifrån det jag sett på tv ;)

Vf är du så jävla sööt?
Jag äter mycket socker :)

Är du homo- bi- eller heterosexuell?
Ja denna frågan fick jag typ 5 gånger. Jag är homosexuell som jag skrivit i mina tidigare frågestunder.
Trodde det var ganska uppenbart, men tydligen så märks det inte så tydligt ?! eller. haha.

Har du kille?
Nej =/

Tjänar du pengar på din blogg? har många besökare har du om dagen?
Hum, nja det är inte mycket pengar. Har väl skrapat ihop 600 kr hittils. Men jag tjänar pengar på annat sätt. Så det bryr jag mig inte om! 
Jag har runt 600 läsare om dagen! Mitt rekord är 3300 på en dag ^^ 

Sveriges skönaste dialekt?;)
Oj svårt. Gillar många dialekter. Norrländska, Göteborsga, Sthlmska, en del skånska (om den inte är för grov)
och Köpinska.

När ska du skaffa ny disign till din blogg?
Jadu, har funderat på det länge... Men har varit lat. Ska nog ta tag i det snart, men tycker ändå det ser ganska bra ut just nu! Men kan ju bli lite proffsigare kanske.

Har du körkort?
Japp, tog det 15 januari 2009

Ser du på idol? Isf om du gör vem är din favorit och varför?
Jag kollar på Idol när jag kan, jobbar ju ofta då! Men jag tror att Erik och Tove möts i finalen.
Eriks "show must go on" var bäst i idol hittils.

Har du haft sex med fler än 10 stycken?
Det sägs att du har varit med en hel del, hur många är det?
Ja folk säger så mycket! Med tanke på att många vet vem jag är och att folk anser att jag ser bra ut, så snackas det mycket. Det snackas där emot inte så mycket om fula personer, för ingen bryr sig om dem =/
Jag har sex lika ofta som det flesta andra. Och ja över 10 är det.

Vilka färger/märke använder du när du färgar håret?
Jag har använt MOOD de senaste gångerna jag har färgat håret. Silverblond eller mörkbrunt :)

Har du några syskon ? i så fall hur många? o hur gammla :)
Jag har två syskon. 17 och 14 år gammla.

Om du har syskon, blev dom chockade när dom fick reda på att du var homosexuell?
Det var mamma som berättade för dem, så jag såg inte hur de reagerade. Men verkar inte som att dom bryr sig så mycket!

Varför började du blogga ?
För att alla andra gjorde det! HAHA

Blev du mobbad eller dyl under din skolgång?
Nej inte mobbad, men retad blev man ju för vissa saker. T.ex. Saker som att jag var smal. Att jag umgick nästan bara med tjejer. Sen blev man ju kallad "bög"... Inte så kul när men inte riktigt visste vad man hade för läggning och man inet själv hade accepterat det.

Vad tycker du om kissie?
Jaduuu... Hon är väl sööt! Tror hon är ganska smart också, hon vill ha många läsare och hon lyckas. Good for her.

Känner du amir akrouti? tkr du han är snygg?
Nja vi känner väl till varnadra. Nej jag tycker inte han är snygg! haha.


Har du haft sex med en tjej?
Eller är det så att du aldrig tänt på tjejer på det sättet?
Nej jag har aldrig haft sex med en tjej. Om jag blir sugen på fisk så går jag till fiskekyrkan ^^

Längd och vikt?
192 cm & 84 kg

Hur ofta tränar du och vad för något?
Jag tränar 3-4 ggr i veckan. GYM 

5 bästa shoppingsajterna?
Jag har aldrig köpt kläder på nätet. Så har inget att rekomendera, sorry, vill testa kläderna innan jag köper dem.

Vart får du tag på alla snygga halsband?
Hum, jag tycker inte att jag har så snygga. Men några ifrån h&m, några ifrån guld&smyckes affärer.

Har du några förebilder?
Ehhhh. Min pappa :D

Hejsan Robin.
Håller du koll på fotbollen i sverige?
Och isåfall vilket lag håller du på?
Ja självklart. IFK Göteborg såklart. AIK hade så mycket tur detta året. Fy fan.

Tjenaree robban!:P Du ser ju hyfsat vältränad ut iallafall genom mina ögon, och då undrar vi ju alla har du något tips till alla muskellösa spännisar där ute?? Hoppas du har tid att svara;D
Hare gött föresten, hälsningar din hemliga beundrare
Hej hej :) haha, jag är ingen träningsexpert. Men jag brukar köra igenom hela kroppen på en vecka. Stryketräning alltså. Kanske att man hinne rmed magen två gången. Sen ska är det bra att motionera en gång i veckan oxå!

Hur ser en perfekt dejt ut?
Intressanta samtalsämnen - snygg kille - humor - pirr i magen. Kanske under en fika. Lättaste sättet att prata.

Hur gör du för att inte få finnar?
Använder/använder du något finnmedel? Isfl vilket?
Jag tvättar ansiktet varje kväll med ACO deep cleansing. Undviker att äta chips oxå(A)

Gillar du Yngre Killar? Vilken Ålder Isåfall ?
Njaa.. Killar mellan 17-21 känns väl bäst ;) Så ja, gillar väl lite yngre. Men åldern är inte så viktig. Det är personligheten som är viktigast.

Hur många par skor äger du?
8 st tror jag.

Hur många seriösa förhållanden har du haft? Skulle du vilja ha ett?
Jag har haft ett. Och ja det är klart att jag vill ha! Bara man känner sig lycklig.

Blondiner eller brunetter?
Beror på, men blondiner är snygga på sommaren.

Ligger du med nån av dina tjejkompisar? varför åkte annars den blonda tjejen med dig till stockholm?
HAHAHA. Den blonde tjejn åkte med till sthlm för att hon fyllde år. Vi åkte för hennes skull. Ja vi har sex, fast med kläderna på!

Hur stor kuk har du och kand u lägga upp en bild ?
Ah lägger upp en bild nästa inlägg! Självklart :)

Jag måste börja med att säga att du har as snyggt hår!!!! Men hur gör du för att få det så snyggt? vad använder du för vax? och hur gör du för att det ska hålla sig hela dagarna?
Oh tack. Jag använder D:fi just nu! Det blåa, eftersom mitt hår ligger ner.
Det ända jag gör är att platta håret. Sen lägger jag i vaxet, tar typ 1 min att fixa. Inget svårt alls. haha.

Vad använder du för parfym ?
Lacoste Essential

Såg dig idag inne på terminalen ^^
va skulle du gjort om man gick fram och pratade med dig? berömde dig för din blogg eller liknande. skulle du tyckt det var okej att någon random kom fram till dig? :)
okej. Jag hade väl bara sagt tack. Hade bara varit kul. Tycker folk i Sverige är så rädda för att prata med folk man inte känner.

Är seriös nu, rakar du dig där nere eller hur gör du?
jag rakar men det kan bli jobigt och vad tycker du att folk ska ha?
Neh jag rakar inte där nere, trimmar. Vill inet få massa röda utslag. Även om det finns medel för det.
Man får välja själv vad man trivs i tycker jag!

Går du skole? i så fall: hva studerer du?
Japp, jag pluggar på universitet.. Blir utbildad restaurang Chef

varför är alla snygga killar gay för?
Tsss, det stämmer inte alls. Fattar inte varför alla tjejer säger så. De flesta snygga killar är hetrooo!
Grattis tjejer!

Vad fan såg du i Rahlenfeldt?!
HAHA, Vi var tillsammans för 2,5 år sedan. VI var tillsammans i 2 veckor. Så det var inte alls seriöst.
Men han var snäll och rolig att umgås med, det är han fortfarande. Men ingen jag skulle falla för ingen! haha.

NI kan även läsa min tidigare frågestund:
http://robinofsweden.blogg.se/2009/may/utkast-har-du.html 


Kommentarer
Postat av: Eve

Köpinska???

2009-11-10 @ 23:05:17
URL: http://smultroneve.blogg.se/
Postat av: L

bra frågor och bra svar tycker jag :D

Ändra inte designen, skitsnygg ju!!

2009-11-10 @ 23:10:56
Postat av: Victor

Jag har en fråga som kommer på efterslänten.



Vad i helvete är det för rött klägg på din cheesecake, är det till för att ätas? :S

2009-11-10 @ 23:10:57
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Köpinska! göteborska är charmigast you know ;)

2009-11-10 @ 23:22:49
Postat av: Alex

Skitkul med frågestunder :) ha flera sånna, och videoinlägg hade inte suttit fel justnu :D <3!

2009-11-10 @ 23:40:40
Postat av: Anonym

du ska ha fler videoinlägg tycker jag

2009-11-11 @ 00:35:27
Postat av: Anonym

http://stilfredrik.blogg.se

2009-11-11 @ 03:03:53
Postat av: Anonym

Robin bli tsm med mig<33333333333

2009-11-11 @ 13:30:49
Postat av: Anonym

Skulle du kunna gå på blind-date med en av dina läsare?

2009-11-11 @ 17:58:45
Postat av: Rebecca

"Har du haft sex med en tjej?

Eller är det så att du aldrig tänt på tjejer på det sättet?

Nej jag har aldrig haft sex med en tjej. Om jag blir sugen på fisk så går jag till fiskekyrkan ^^"



SNACKA OM FÖROLÄMNING MOT TJEJER -.-

2009-11-11 @ 19:19:48
Postat av: milla

hahahaha sista frågan.

ska vi bitas lite? if you get what i mean, hahaha

2009-11-11 @ 20:03:08
Postat av: dinmami

här var man dryg ;s

2009-11-14 @ 01:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0