USA's mest hatade familj

En Americans soldat har dött i Irak och han ska begravas i USA. Då står medlemmarna i Westboro Babtist Church och säger "Thank god for dead solders" bara för att amerkianska soldaterna accepterar och tillåter homosexuella att delta i armen.

Michael Moore, samlar ihop ett "gay-team" och åker till Westboro Babtist Church försammlingen

Här besöker dem Tyra Banks show



Stackars deras barn som blir hjärntvättade =/ dem lär ju inte fatta nått alls. Tänk om dom själva är homosexuella =/

Man har ju förstått att nästan alla är emot denna familj... Så vad är meninen med att bråka med dom. Egentligen borde man bara låta dom säga va dom tycker. Men när dom står och är glada över folk som dött på begravningar så har man gått för långt.
USA borde faktist göra något... Ta deras barn och tvätta tillbaka deras hjärnor. 

Denna försammling predikar hat. Det är helt fel... Kärlek och fred är det bästa som finns.  

Kommentarer
Postat av: olatidman

helt sjukt

2009-11-25 @ 15:54:25
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: lajnur

kan inte ens titta på detta, blir så jävla förbannad att jag dör!

2009-11-25 @ 15:58:46
Postat av: AdamMolnar

jag håller med dig helt och hållet Robin, denna familj borde sluta '' försöka '' visa att de hatar homosexuella och istället inse att ett helt land och flera länder hatar dem. de borde skämmas.

2009-11-25 @ 17:42:47
Postat av: Victor

är det inte dem som står med skyltar med "god hates sweden" och "fag sweden" också?

2009-11-25 @ 18:19:01
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: Victor

Haha vad sjukt, vad lever de i för värld egentligen

2009-11-25 @ 18:52:56
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: Jooooohn

Kärlek och fred är det bästa som finns.

WORD!

2009-11-25 @ 23:02:33
Postat av: Dennis

Det finns så grymt mycket jag skulle kunna säga om den familjen. Jag hatar dom. Dom äcklar mig.

Har sett serien två gånger och jag blir lika äcklad och hatisk mot dom varje gång och då är jag svår att göra upprörd.

Dom förtjänar det sämsta möjliga.

2009-11-26 @ 00:20:28
URL: http://catchmyday.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va jag älskar tyra banks!!!

IDIOTER EGENTLIGEN.. hade spottat dom rätt i ansiktet om jag var tyra

2009-11-26 @ 01:04:28
Postat av: Benjamin

10 generations total inavel !!...den här släkten får man låta va bara..haha

2009-11-26 @ 16:43:14
Postat av: Anonym

åh tyra (L)



haha , nä men seriöst , som du sa .. dom hjärntvättar

sina barn .

2009-11-26 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0