Jobb i helgen

Denna helgen blir det jobb på gretas! Ska bli kul hoppas jag, blev för mycket alkohol förra helgen, så det är skönt att jag inte ska dricka något.
Sedan verkar det som att Gretas ska börja ha öppet onsdag-lördag. Får nog höra mer om det ikväll.
Jag lär ju få jobba mer om jag vill, det är rikitgt bra, bara det inte står ivägen för skolan! Men det skulle vara öppet 18-24 på Ons-tors. Så då hinner man ju plugga innan och man kommer int ehem FÖR sent :)



Ikväll missar jag idol=( får se reprisen på söndag! Gooo MJ-tema <3

Kommentarer
Postat av: dmartinsson

Roligt!

2009-10-16 @ 18:33:28
URL: http://hansomkanallt.blogg.se/
Postat av: kalle

hallå robin lägg upp en film där du visar hur du fixar din frisyr:D

2009-10-17 @ 02:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0