Put that bass in your walk

Inatt han jag med både att jobba och att festa.
Jobbade till halv tre.. Sen tog jag 2 shots och 2 cider, festade till kavrt över tre! haha.

Dj bitter stannade musiken och sa "Robin denna låten är till dig!" Alltså Cover Girl med RuPaul... HAHA så skön. Wohoo snacka om jag jag blev party då, aldrig haft så kul på 45 minuter typ.

Sen var det typ 7 pers ifrån mitt gamla jobb Mc Donalds där på besök! Skit kul.

Men iallafall så var det nog första gången jag och Emma jobbade på samma våning! Så söt.


"Kvällens snapshot av snyggigarna i Gretas olika barer får här representeras av sötnosarna Emma och Robin"(qx.se)


Kommentarer
Postat av: niklas

ÄLSKAR den låten hehe, så fierce!!

Ps. Daaaamn you looked good :)

2009-10-18 @ 22:10:13
URL: http://longlivethe90s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0