Robin-of-Sweden tipsar

Dagens tips, eller ska jag skriva nattens kanske!?

Kom nyss hem ifrån bowlingen! Det var grymt kul, kan hända att det kommer blider där ifrån imon.
Vi var 12 pers. Jag kom tvåa=/ Sebbe vann överlägset :S

Men iaf åter till tipset, jag skulle följt med ut, men fick huvudvärk och åkte hem. Kände att jag druckigt för lite under dagen. Då får man ju lätt huvudvärk.
Man kan ju självklart ta en huvudvärkstablett. Men ta gärna en resorb oxå! Återställer kroppens vätske och saltbalans. Kände direkt hur huvudet blev lättare ^^

Riktigt bra att ta när man ska gå och lägga sig efter krogen! Då är ju kroppen så uttorkad efter all alkohol!
Man känner knappt nått alls i huvudet dagen efter!

Rekomenderar starkt denna produkt. Köps på apoteket!
Finns i Hallon, Svartavinbär och Apelsin.

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0