Min dag

Sjukt lång dag.. Dagen började klockan 7 och nu slutar den kl 01.40 typ..
Först var jag hos partik, sen gick vi till stan! Fixa lite saker...
Sen hämtade vi ut våra provresultat.. VI testade oss för 2 v sen... and Im CLEEEN. haha.

Sedan färgade jag håret på patrik... Efter det tänkte vi gå på fotboll med sebbe, men det blev inte så..
Tur det för IFK förlora med 2-0 emot Malmö...

MKT folk på stan iaf.. Så vi satte oss på Lilla London och tog några glas, sedan vidare till Vasa Victoria!

Trevlig kväll=)

Jag o Patriks hund Donna :)


Sebbe tog en beach-paus i stan


Puss på Lilla London... Patrik o Natalie <3


Jag har aven köpt en ny mobil! Som jag tagit dessa bilder med. Avsjöjar vilken jag köpte imorgon <3

Kommentarer
Postat av: abbeh

yees malmö vann :d

2010-04-30 @ 10:42:49
Postat av: Stickan

Malmöööööööööö!

2010-05-01 @ 15:27:38
URL: http://sstickaan.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ÄLSKLING JAG STAVAS MED H! Nathalie!

2010-05-03 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0