Sammanfattning av 2010

Detta året har helt klart varit det bästa året i mitt liv! Innan dess var det 2009 som va det bästa.. Undra om trenden hålller i sig att åren blir roligare och roligare.. Nångång måste det ju vända ?! =/ haha.

Januari:
Hände inte så mycket denna månaden faktist... Läste fisk och vinkunskap i skolan, hjälpte Sebbes mormor att flytta, festade lite och förberede inför STHLM resan med qx-galan.
Här är en bild hemma hos min chefer! Provade en sån hemsk minkpäls dom hade hemma. haha


Februari:
Här var helt klart qx-galan höjdpunkten... Shit det var verkligen roligt! Vi vann Göteborgsproset och efterfesten med alla kändisar var jätterolig :)


Mars:
Denna månaden var det melodifestivalyra i landet som vanligt. haha. Tyvärr Vann Anna Bergendahl.
Annars jobbade jag mycket och va med vänner! Sadna hade en födelsedagsfest som va rätt kul :P
Jag o Patrik bakade en tårta till Sebbe: HAHAHAHAH


April:
Våren börjar närma sig. Det var lite roliga fester i April, t.ex. på en hårsalong där vi drack champagne sen vidare till gretas, Vika Jugilina var på NIvååå, uteserveringarna börade öppna, sen var vi utklädda på Gretas under påsken.


Maj:
Min Födelsedag som firades i STHLM.. Två dagar innan såg vi Lady GAGA i globen <3
Veckan efter drog vi till Barcelona med jobbet<3 Underbar månad helt enkelt.



Juni:
Var det massa fest, we no speak americano på Nivå, Massa kvällen på Port du solies, Patrik fyllde 20, Midsommar, jag hade myskväll hemma hos mig med frukt, zatzy och absinte ovs... Mycket shopping oxå! hehe.



Juli:
En månad med riktigt bra väder, blev lie soltrippar till Åsa och Saltholmen, Grillkväll hos ANita, Massa fest med badande i fontäner?!haha.
Sen bröllop uppe i Norrland, efetr det drog jag till sthlm och firade Pride. haha. Bästa daganra ever <3



Augusti:
efter 5 dagars supande drar jag vidare till Barcelona med Nader, Patrik och Henke. Wow... Sjukt underbart och roligt. Pride och Barcelona, de dagarna är nog de bästa dagarna jag upplevt i mitt liv. Blir så glad varje gång jag tänker tillbaka på det. Vill inet veta hur mycket alkohol jag drack under dom 9 dagarna. Men kan säga såhär, jag har fortfarande inte återhämtat mig än :O hahaha.
Efter vi kom hem var det Göteborgskalaset, jag jobbade på Way Out West och det va lite personalfest osv. Skön månad. 



September:
Känns inet som att det hände så mycket, skolan börja vilken innebar mindre fest o mer plugg, kräftskiva på gatan och mycket jobb!


Oktober:
Lovisa fyllde år och hade en skönförfest, Nader fyllde år och hade med en skön förfest, jag drog till sthlm och Festade med Lisa <3


November:
Börjar bli riktigt kallt, massa mysiga fikastunder med vänner, Anita fyllde år, Gretas fyllde 13...


December:
Rätt tråkig månda, kallt som fan... Men Julen var ju självklart mysig och Personalfesten den 26.de va kul!
Imon är det nyårsafton jag jag ska jobba.


Jaaa detta var alltså mitt år 2010.. Men har hoppat över massa roliga saker som hänt, orkar inte skriva om allt kul. Skulle ta en evighet.

Nu hoppas jag 2011 blir ett riktigt bra år! Ser rätt ljust ut just nu iaf.
Har några mål också... Ska försöka fixa ett heltidsjobb, en lägenhet och en pojkvänn! hehe. Får se om jag klarar nått av det :)

Jag är så glad att jag har en blogg! Så sjukt kul att kolla tillbaka på året såhär som jag har gjort nu... Hade ju inte kommit ihåg annars hur året har sett ut. Det är så mycket minnen och tankar som kommer tillbaka till en när an går tillbaka och kollar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0