Jag fortsätter och vinna ;)

I måndags vann vi Göteborgspriset!
Idag vann vi en dukningstävling i skolan! Duni var där och föreläste, sedan hade dom med sig masa dukar, servetter och ljus...

Vi var 6 lag och det lag som dukade snyggast vann! Såklart vann vi, jag kännde mig mkt delaktig oxå;) wii!
Dom skulle skicka massa priser till oss nästa veckan^^


Kollar ni in i mitt rum och sen på denna dukingingen så ser ni stora likheter!
Mitt rum är typ bara rött o svart ^^

 

(sorry för den suddiga bilden, ska fixa ny kamera)


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha inte nog med svart och rött, erkänn att ditt rum är fullt med chili också :D :D

2010-02-04 @ 21:00:27
URL: http://imaginaryland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0