Vi VANN!


Har hänt nått med min kamera, så den tar så suddiga bilder, men men !
Vi vann Göteborgspriset och galan var fantastikst!

Kändisar som uppträdde: Alcazar, Marlena ernman, Carolina af Ugglas, Lill-babs, Agnes, Mariette och Reza!

Kändisar som va där: Peter mede (ledde galan) Shara dawn finer, Systrarna graaf, Måns Z och Maire S, Rabih, Eddie, Sissela kyle, Monica Lantz, Mona Shalin, Fredrik Rhinfeldt, Rolf Larsgård, Babbsan, Christer lindarw, Agnesta Sjödin, Jessica Andersson, Andreas Jonhsson, plus MASSA mer och sist med inte minst MARIA MONTAZAMI! 
 

Mariette - Årets Homo!

Så cooola


Sööötast!


Petra är så sköön! :)
Riktigt snäll privat med, vi stod o snacka en stund :)


REZA, Vakna mig inte :) haha. Gav henne mitt nr, hon villle fetsa med mig i GBG^^



Här står jag på Scen när Anges sjunger =) WIII



Vill tacka Alla som röstade på gretas!! TACK så hemskt mkt! :)
Vill också tacka mina underbara chefer för att dom är så bäst!


Mer bilder kommer sen, bland annat på mig och Maria, mig och Anges, Mig och Carolina af ugglas och lite sånt!
PUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: emma axstål

Jag ville ju oxå vara meee!! FUSK! MEN VI VANN!!! YÄY!! och ni träffa Reza ännu mer fuskit.. jag saknar ju er sötnosar.. / emsan

2010-02-02 @ 19:10:50
URL: http://emmaaxstal.blogspot.com
Postat av: Anonym

grattis :D

2010-02-02 @ 20:55:13
Postat av: Tiza

Grattis ^-^

2010-02-04 @ 22:51:55
URL: http://tiiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0