Blev en slapp dag tillslut

Egentligen skulle jag hjälpt Sebbes mormor att flytta massa grejer?! LOL på det lixom.
Så han ringde och skrek på mig vid 12! Skönt att vakna upp till det! Men men... Vi skulle ta det en annan dag istället.. För nått krånga ?! KUUUUUUL. Ser så mycket fram emot det, vill inte säga nej heller, måste ju ställa upp för sina vänner! Finns ingen annan som kan göra detta tydligen...


Men jag åkte till stan iaf och träffade alla mina kollegor o vänner ifrån Gretas =)
Vi käka thaimat och fikade!
Jag och sebbe är så sjuka, vi kan sitta och snacka sex på ett café jättehögt, så märker vi typ 5 min senare att alla lyssnat på vad vi sagt... Lite osmart! aja..

Tog inga bilder idag =/ Ska nog klippa mig imon!!! Då lär det komma upp bilder på det! PUSS

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha. Jag och en kompis satt en gång på tåget och snacka om avsugningar xD Hur man skulle göra för att det skulle bli så skönt som möjligt för killen och sånt ;) Sen märker vi att en massa killar sitter och tittar på oss och ler xD Så dom hade nog hört ALLTIHOP! xD Smidigt.

2010-01-19 @ 23:20:51
Postat av: Anonym

robiiiiiin gör om din blogg snälla(A) de e jobbig o läsa när alla tecter e "inrutade" haah

2010-01-20 @ 00:14:44
Postat av: Anonym

texter*

2010-01-20 @ 00:16:35
Postat av: Anonym

"Finns ingen annan som kan göra detta tydligen..."

Inte så en kompis ska vara, Du ska ta det som en bra sak!

2010-01-20 @ 01:10:08
Postat av: douglas

hahaha bra där

2010-01-20 @ 11:34:21
URL: http://robindouglas.devote.se
Postat av: Victor

Hahaha har varit med om många gånger man snackat väldigt ingående om sex lite väl högt på cafén

2010-01-21 @ 18:35:32
URL: http://vipee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0