Dog av skratt nyss

Mamma hade tydligen gått med i en grupp på facebook som hette "Tjejerna emot killarna, först till 100.000"
Sen hade den bytt namn till "Vi som har haft sex med våra föräldrar"

Började man Anita skrev till mig - Robin vad är det för grupp din mamma gått med i?

Jag bah va faan! haha, så ropa jag på Mamma! Kunde inet hålla mig för skratt... Hon börja med skratta!
Men lite pinsamt ju, alla kan ju se att hon gått med i den gruppen!

Aja, men om nån sett det så kan jag meddela att min mamma inet haft sex med sina föräldrar :) ! hahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha känner du ed westwick som är chuck bass?

hans stil är grymt söt...precis som din med!!

2010-01-13 @ 23:09:19
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Jag skrattar HÖGT nu bebbi :D:D:D

2010-01-14 @ 08:50:54
Postat av: Anonym

hahahahahah

2010-01-21 @ 11:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0