Igår

Sitter i skolan med datorn nu =)
tänkte bara lägga upp bilderna ifrån igår ^^

Kl 11 träffade jag sebbe, vi skulle flytta ut massa stuff ifrån sebbes mormors längenhet, för dom har flyttat till vandrarhem.
Vi hyrde en stooor jävla bil. Va skitnervös... Trodde aldrig jag skulle kunna köra den. men jag va grym :D



Sen bjöd han mig på tre-rätters som tack =)




Efter den goda middagen så gick vi och shoppade =)


Jag köpte detta.
Jeans på zaras BARA 499kr.
Tröjan.. Sjukthet.. 259 kr på zaras^^

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhw så fin du är ^^ Jag har en liten undran. Jag har gått tillbaka till tidigare inlägg och sett att du haft "frågestunder" innan :) Skulle du inte kunna ha det igen ? :D Det hade varit kul tycker jag ^^

2010-01-27 @ 13:17:41
Postat av: Therése

riktigt snygga kläder! :)

2010-01-28 @ 17:37:58
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: V Eriksson

Jensens Bofhus!

2010-02-02 @ 23:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0