Längar till plugget börjar

Vill få igång en vanlig dyngsrytm nu! Orka lägga sig i sängen kl 04 på natten och inte ens vara trött :O
Sen inte orka gå upp förrenst kl är 14-15 :O

Haha, men ikväll ska jag ju jobba, då kommer jag hem sent i vilket fall!

Tack för alla fina kommentarer på förra inlägget, att jag är fin ändå! Men jag blir aldrig nöjd med mitt utseende..
Tycker ingen ska känna sig helt nöjd, men kan alltid bli finare på nått sätt!

Inte för att utseendet är allt, men vill man va fin kan man alltid förbättre nått! :)
Då menar jag inte botox och plastikoperationer! Det ser bara onaturligt ut ^^

Kommentarer
Postat av: TonyIsBack

det spelar ingen roll. du är fin snygg het söt gullig och mycket mer. man behöver inte alls göra sig mycket snyggare om man redan är snygg, som du.

2010-01-08 @ 19:10:44
URL: http://tonyisback.blogg.se/
Postat av: hahaha

Fan vad kul att läsa, trodde inte man kunde va lika blåst som blondinbella :D

2010-01-09 @ 03:26:28
Postat av: Hej Hopp Gummisnopp

Halla, du är och allt är perfa förutom att du inte är här !

2010-01-09 @ 04:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0