Mår dåligt

Just nu vill jag bara umgås med folk som gör mig glad!
Trött på folk som får en att bli på dåligt humör... Trött på folk som skryter! Folk som säger elaka saker (även om det är på skämmt)

Sen ska jag till sthlm nu i helgen...! Med min söta Patrik (kompis), vi kommer ha så kuuul!
Men vet inte om man ska gå dit "alla" andra ska... Känns som det kommer bli fel bara, mår dåligt av det med!
Vill bara upp o ha kul :)

Qx-galan kommer nog bli hjödpunkten på hela detta året tror jag. Den äger rum 1 februari på cirkus. Såg nyss på guldbagge-galan. Sjukt om en vecka kanske jag o Aslan står där och tackar för priset, vem vet :)

Aja.. Nu ska jag sova.. Ska försöka tänka på nått roligt... typ Liseberg haha (som man gjorde när man va liten o inte kunde sova)

Kommentarer
Postat av: Patrik

det va ju det dummaste man kunde göra när man va liten! tänka på nått kul? då går det ju inte att somna! man ligger och bygger upp planer på hur du ska få mamma och pappa att ta med dig till liseberg, sen spelar du uppp hur hela dagen ska se ut i ditt huvud, as jobbigt, sen vaknar du upp och läggger upp din strålande ide för mamma och pappa! TRO MIG MAN BLEV BESVIKEN! usch tagisk uppväxt! haha

2010-01-26 @ 00:23:43
Postat av: Anonym

Yeah, kom till sthlm o skaka rumpa :D

2010-01-26 @ 14:10:42
Postat av: Adam

Vet inte om jag tänkt fel nu och du behöver såklart inte svara men det är inte så att stilrobin varit och hälsat på dig igen? Era berättelser sammanfaller iaf. Vet ju att ni tidigare varit tillsammans

2010-01-26 @ 21:10:05
Postat av: Robin-of-sweden

Nej han hälsade inte på mig ^^ men vet att han va i gbg

2010-01-27 @ 12:31:44
URL: http://robinofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0