Nyårsbilder

Mousserande ;) Härligt att börja kvällen med! (även när det inte är nyår)


Förrätt - Räkor m alioli! Fan va gott de va


Mums Oxfile

Säg bara till om jag ska komma hem till dig o laga mat ;)
Resultatet


Efterrätt! HIHI



Tack för att vi fick va hemma hos dig bebbih! Och förlåt för att jag tappa din mobil :O:(


Jag och bedorande jennifer! Så längesen vi festa ihop! Hon följde med till gretas och vi han dansa lite, trotts att jag jobbade!



Nån minut innan tolvslaget ^^



Jag, Felizia, Elin, Natalia och Wibben


Sen drog jag och jobbade! Kul på jobbet med! Mycket folk :D


Och vet ni vad?! Har inte haft så mycket besökare på min blogg iår som jag hade idag :O:D ! haha

Kommentarer
Postat av: C

Hur många hade du idag då? :)

2010-01-02 @ 19:54:24
Postat av: E

Kan inte du ha en frågestund någon gång snart? :D

2010-01-03 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0