Snö

Nu har jag kommit hem ifrån jobbet!
Vi trodde inte det skulle bli så mycket folk på gretas ikväll, eftersom det är en tisdag och mkt snö ute!
Därför var jag den ända bartendern ikväll... Men shit så fel vi hade, det blev över 400 pers!

Aslan och Zockey hjälpte till med! Tur det! Jag hade 240 kvitton i kassan! Brukar normalt ha runt 150-200 på en bra lördag! Så ni kan tänka er hur mkt jag hade att göra :O

Iaf, det snöade ju hela natten.. så när jag kom till bilen så såg den ut såhär:

Fick ligga i 60 km/h hem! Såg typ 4 bilar som hade kört av vägen oxå! Fett läskigt!
Men nu är jag hemma och jag lever =)

 

Gonatt på er (K)


Kommentarer
Postat av: TonyIsBack

svar : okej. jag visste att det var du. och snygg hår du har. men iallafall, vet du om han har en blogg eller någon ?

2010-01-06 @ 12:06:43
URL: http://tonyisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0