Grillkväll

Igår var jag på grillkväll hos Emma! Riktigt kul att träffa mina klasskompisar igen, inte gjort det på 1,5 mån ju!
Det var sjukt varmt igår, men kom lite svalkande regnskurar då och då:D haha.

Vi spela vollyboll och beachtennis! haha.



Vi tog typ massa bilder, men vi satt aldrig stilla! haha.



Efter det drog jag till Vasa Victoria och träffade Patrik, Filip, Nader och Mikaela!
Det var nice! Jag kom dit full medans dom va nycktra.. Men efter några flaskor vin och några shotkannor blev dom med fulla!


HAHA, vi spelade fotboll över hela avenyn typ! Avenyn var typ helt öde! ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sööt Robin =D

2010-07-13 @ 20:11:43
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för en astrevlig kväll :) Får jag sno de här bilderna sen? När jag kommer hem, ska jag lägga upp pingvinbilden på dig hoho

2010-07-15 @ 11:56:05
URL: http://coffeemaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0