Pride is over

Nu är Pride slut för mig! och jag kan berätta fär er att jag har inte ens hånglat med en kille typ!
Trodde det skulle gå vilt till, men jag är inte som alla tror:)
Blir så sjukt trött på alla bögar, men samtidigt älskar jag dom! Så roligt att man känner så mycket folk runt om i Sverige! Och denna veckan har alla samlats i samma stad lixom!
Men vissa är så vilsna i sig själva så dom förstår inte vad dom håller på med!
JAJA, denna veckan har varit så sjukt jävla bra så det går fan inte att beskriva... bilder kommer imon när jag kommer hem :P

Kommentarer
Postat av: Ellen

Happy Pride!!!

2010-07-31 @ 15:34:03
Postat av: Ellen

Happy Pride!!!

2010-07-31 @ 15:34:50
Postat av: J

Jag måste bara säga att jag tycker verkligen du är jätte söt , och jag gillar din blogg jätte mycket. Du är inte som alla andra idioter till bloggare. Go for it Robin !

2010-08-02 @ 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0