The grass is greener on the other side

Idag har jag solat säker 4 timmar :O Blev röd.. men men.. Sedan drog jag till gymmet och tränade riktigt hårt.
Sedan blev det dags för att inviga greenen... Jag är så sjukt dålig på att besöka golfbanan...
Kolla här hur nära det är lixom
|
|
v

Min altan som är omringad...


Det va så soft när jag jobbade i golfklubbens reception.. Gjorde det i 2 år. Fatta hur nära det var till jobbet :D
Nu har dom även öppnat en rastaurang som ligger 50 m ifrån mitt hus.
Den öppnade iofs förra året.. Jag har fortfarande inte käkat där :O
73 kr för en lunch inkl dricka o sallad :O skitbra ju! Måste dit snart :D


Kommentarer
Postat av: luss

shit blev röd med, solade typ 4 timmar.. bara ett tips: GLÖM ABSOLUT INTE att ta AFTERSUN KRÄM,, för annars kan det hända att bruna huden spricker löser sig och är jobbigt att få bort sen = fläckig hud :S

shiiiiiiiit mannen

2010-06-04 @ 13:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0