Anna vinner Melodifestivalen

Eller? Det verkar som det iaf!


16 000 pers har röstat här på expressen.se
Hon verkar vara stor favorit.

Jag hoppas dock inte hon vinner! Tycker det är tråkigt med lugna låtar... Powerbalader är gryma! Men detta är ju bara en lugn låt. Den är fin o bra, men ingen vinnare enligt mig!

Jag hoppas på Eric eller Tomiteij! :D
Eric går det nog bättre för i eurovision! Så honom ska jag lägga mina röster på!!!
Tycker jag ni med ska göra om ni inte vill att Anna ska vinna!

Såhär tror jag det slutar:
1. Anna Bergendahl
2. Eric Sadee
3. Samel al Fakir
4. Darin
5. Tomiteij

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du fått samel el fakhir ifrån? :D

2010-03-12 @ 23:09:43
Postat av: hanna

Hoppas hoppas hoppas att Eric Saade vinner trots allt. :D

2010-03-13 @ 17:11:09
URL: http://hanzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0