Jag misstolka Barbara

HAHA. Vår kursansvarig i mikrobiologi hade föreläsning idag...

Så började hon snacka om tempraturer när man steker kyckling/höna...
Sen istället för höna så sa hon "pulla", eftersom det även kan kallas så.

Meningen hon sa blev då: "När jag steker min pulla"
Jag doooooooog! hahaha. SÅ roligt... Hon ser så rolig ut vår fröken (A)
Tur inte Emma va där, för hon hade nog med dött av stratt. Jag o Karin skrattade tyst ganska länge, men klarade mig ifrån attt gapskratta! hahah.


Barabra steker sin pulla?!


Tack alla som gjort enkäten med! =)
Ni som inte gjort. GÖÖR! haha.


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHHA JAG DÖÖÖÖÖÖR! xD

2010-03-02 @ 20:30:11
URL: http://imaginaryland.blogg.se/
Postat av: izabelle

hahah xD



ingen fara, hoppas de går bra :)

2010-03-02 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0