Ovanlig dag

Jaaa! Alltså jag sov 3 timmar inatt.. Inte alls mysigt... Drog till skolan vid 8 och hade redovisning. Det gick bra :D
Sen kom jag hem, käkade lite.. Sen skulle jag ta en powernap... Men hade svårt o somna. Men somnade iaf.

Men jag hade ju bokat Body Pump passs på gymmet. Kl 18.30. Trodde jag, men de va visst kl 17.30.
Fadde ringde och väckte mig 17.15... haha Tog på mig kläderna och rusade till gymmet.

Hatar att ha sånhär sömnrytm

Sen kom jag hem och kollade på hockey =)
Märklig match, frölunda ägde matchen, men ändå stod det 1-0 till Linköping, nästan hela matchen ut. Frölunda gjorde mål med 32 sekunder kvar :)

Sen vann dom i förlängning. GLAAAAD =)


38 år och ändå så bra... Han avgjorde matchen =)

Imon blir det MASSA plugg... Typ 10 timmar... Yeah right...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0