Blir inte alltid som man planerat

Anita bjöd på en god prinsesstårta och vi hade det trevligt hemma hos henne. Jag, Fadde och Nader hade skrivit en lååång dikt som vi läste upp för henne. Lite kul, massa interna saker, så ni hade inte fattat om jag skrev den här ändå!
Jag trodde bara vi skulle käka tårta, men hon bjöd på massa vodka oxå! Så det va ju nice.
Sen körde hon oss in till stan och vi alla drog till Gretas.. Jag ville inte va där så länge efetrsom jag jobbar där...
Drog med Bea till Nivå, men eftersom hon är 18 så sa dom, tyvärr det är 23 ikväll. Blir så sur på dom, när men ser folk man känner står där inne och är 19-20 år...
Det är lixom inte olagligt att släppa in 18 åringar på krogen. Varför kan dom inte vara lite snälla lixom ?! Dom tror dom har så stor makt bara för att dom är vakter. Ajaaa,, dom gör väl sitt jobb.
Vi drog till Park Lane istället där jag har vipkort. Så vi slapp köa eller betala. NICE!
Sen drog vi till Beas jobb, Burger King på avenyn. hahaha. Fan va hon måste ha ångest idag. För vi skämmde ut oss där, vi gick före alla i kön o började beställa. haha sen satte vi oss där man hämtar salt o sugröör. Så folk blev irriterade. Vi kastade massa salt över hela restaurangen.. Ojoj... Vi drog när Bea tappa sin cola på golvet.
Sen dansa vi sista timmen på gretas!
Så det blev en kul kväll även om jag missade Eva simons :(

Just det, jag dansade med en 60 årig gumma på gretas. Hon blev nog kär i mig. Vi buggade, sen bjöd hon mig på en Cider. Jag tror Nader spelade in det, ska försöka få tag på det! haha :)






Jag är ganska dålig med kameran, fick ju ingen bild på tårtan och ingen bild på fina Anita... Inget på utgången heller. aja ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde videoblogga! Har kollat igenom hela din blog och hittar inte ett enda videoinlägg tyup?

2010-11-14 @ 00:07:21
Postat av: sofia

är det bra?:)

2010-11-14 @ 14:17:33
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du hur jävla snygg du är? :')

2010-11-14 @ 14:26:07
URL: http://hannaahstromme.blogg.se/
Postat av: Henrik

Fine deg.

2010-11-15 @ 02:09:30
Postat av: allicia<3

menart, robin är nog en av de snyggaste jag set! varför måste alla som är gay vara snygga? vill lixom hitta den rätta och så kommer det: jag är gay.... fuuu:(<3

2012-03-17 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0